Mediafocus Agencja Reklamowa AKTUALNOŚCI

Aviko TopChef na 125,81%

Aviko TopChef na 125,81%

W grudniu zakończyliśmy z sukcesem kolejny program wsparcia sprzedaży produktów Aviko adresowany do sieci dystrybutorów w Polsce. Akcja pod nazwą AvikoTopChef zaangażowała 50-ciu wybranych dystrybutorów, którzy podczas 6 dwutygodniowych etapów, w 2-óch grupach (NOŻE i WIDELCE) rywalizowali (poprzez odsprzedaż produktów Aviko) o miano najlepszych i awans do FINAŁU.

Celem programu była realizacja założonego targetu odsprzedażowego w kanale detalicznym oraz gastronomicznym - po raz kolejny nasza akcja przyniosła Klientowi wymierne korzyści: cele zostały zrealizowane w 125,81%! W FINALE rozgrywanym w Warszawie w dniach 16-17 grudnia, pod czujnym okiem znanych z TV jurorów: Grzegorza Łapanowskiego oraz Jurka Sobieniaka, najlepsze 18 ekip zmierzyło się z zadaniami kulinarnymi. W gościnnym, rodzinnym i ciepłym FoodLabStudio oraz położonych w tym samym budynku profesjonalnych pomieszczeniach Dora Metal najlepszymi okazały się ekipy Chłodni Europejskich (I miejsce), Lechtomów Świdnica i Poznań (II miejsce) oraz ex aequo ekipy Allfood i Anna (III miejsca). Wieczorną galę w hotelu SoundGarden uświetnił występ popularnych Stand-Up-erów: Katarzyny Piaseckiej oraz Kacpra Rucińskiego.

Zakres prac Mediafocus: big idea oraz Key Visual programu, zaprojektowanie i produkcja materiałów promujących akcję, w tym filmy, gadżety i nagrody, wykonanie dedykowanej strony www, bieżąca obsługa, nadzór i koordynacja programu wraz z organizacją finału.

Zobacz co robimy dla Aviko