News

15.06.2012

Mediafocus siedzi na fejsie:)

Dla GALERII BAŁTYCKIEJ angażujemy, inspirujemy, rozmawiamy. Obecnie, w konkursie na Facebooku "Pokaż się fanie na naszej ścianie", Mediafocus zbiera najciekawsze hobby jej fanów. Od roku bowiem jesteśmy dodatkowo odpowiedzialni za komunikację marki na Facebooku i udało nam się zgromadzić już ponad 15 000 jej fanów. W trybie 24/7 zespół Mediafocus wykonuje nieustający research, generujemy angażujące treści, kreujemy konkursy, aplikacje i zabawy. Nieustająco analizujemy statystyki fanpage, wyciągając z nich wnioski dla udanego dialogu z fanami marki. Na dobre więc siedzimy już na Fejsie:)

zobacz projekt

19.03.2012

Mediafocus z wiosenną wizytą w Słupsku

Klient: CENTRUM HANDLOWE JANTAR. Termin: 17-18 marca 2012. Akcja: gruntowna metamorfoza pod okiem Joanny Horodyńskiej, pasjonująca bitwa na style z udziałem zawodowych stylistów mody, pokazy wiosennych kolekcji, sexy dance oraz Atelier Smaku Joli Słomy i Mirka Trymbulaka. To wszystko sprawka Mediafocus. Przygotowaliśmy koncepcję imprezy, wygraliśmy przetarg i zrealizowaliśmy nasz pomysł pod hasłem Wiosenne Inspiracje. Efekt? Wystylizowani i szczęśliwi uczestnicy, łzy wzruszenia stylistów, rozdane cenne nagrody i mnóstwo pochwał od najemców;)

zobacz projekt

19.09.2011

Mediafocus rozwija współpracę z Meritum Bank ICB S.A.

W wyniku wygranego przetargu Mediafocus nawiązała współpracę z MERITUM BANK ICB S.A i od razu rozpoczęliśmy intensywne prace w zakresie wybranych materiałów BTL banku. Bank w swej głównej ofercie skupia się na produktach bankowości uniwersalnej dla klientów indywidualnych z segmentu klientów średnio-zamożnych, obsługuje także mikro- i małe firmy oraz osoby prowadzące indywidualną działalność gospodarczą.

zobacz projekt

09.09.2011

Wrzesień pod hasłem "integracja": Polpharma i SATEL

W pierwszą niedzielę września Mediafocus zorganizowała imprezę rekreacyjną dla pracowników firmy SATEL i ich rodzin. Bawiliśmy się cały dzień, przy pięknej pogodzie, na gościnnym terenie gdańskiego Alfa Park. Kaszubskie przysmaki, ognisko i wiele atrakcji dla dzieci sprzyjały zacieśnieniu relacji pomiędzy kolegami i koleżankami z pracy. 6 września Mediafocus przygotowała spotkanie integracyjne dla managementu POLPHARMA oraz firmy NEUCA, partnera handlowego POLPHARMY. Po dniu wypełnionym poważnymi prezentacjami i rozmowami handlowymi, nasi goście mieli możliwość odreagowania na meczu Polska - Niemcy, na gdańskiej PGE Arena. Osiągnięty na murawie remis w towarzyskim spotkaniu, dobrze oddał atmosferę rozmów biznesowych - dalsza współpraca jest potrzebna i trzeba o nią walczyć! Mamy nadzieję że pełne emocji spotkanie, przyczyni się do dalszej owocnej współpracy pomiędzy NEUCA a POLPHARMĄ.

02.06.2011

Mediafocus kreuje na nowo markę Stena Line w Polsce

4 czerwca rozpocznie się kampania telewizyjna przewoźnika promowego STENA LINE. Spot kręcony był na nowym promie Stena Vision (jedyny prom w Polsce z prawdziwym centrum spa) oraz w Karlskronie w Szwecji, dokąd pływają promy STENA LINE. Przygotowana przez Mediafocus kreacja spotu, to pierwsza odsłona stworzonej przez nas nowej strategii marki STENA LINE na polskim rynku. Na rynku europejskim STENA LINE to bardzo duży gracz - w 2010 roku gościła na swoich promach 15 mln osób. Polski rynek różni się od skandynawskiego czy też brytyjskiego. Polacy nie mają tak rozwiniętych tradycji morskich, a podróż promem przez Bałtyk dla znacznej części społeczeństwa jest abstrakcją. Z drugiej strony, Polacy coraz więcej podróżują - już kilka lat temu STENA LINE na linii Gdynia - Karlskrona wprowadziła drugi prom, aby obsłużyć rosnący ruch. Zmienia się także zasobność naszych portfeli, co za tym idzie - oczekiwania co do standardu podróży. Mediafocus stworzyła nową strategię marki w odpowiedzi na pojawiające się sygnały z różnych segmentów rynku. Przeprowadzone spotkania i warsztaty z zespołem Klienta pozwoliły na sformułowanie od nowa wartości oferowanej przez markę STENA LINE (Value Proposition) - strategia marki zdecydowanie wykracza poza sferę komunikacji marketingowej, z drugiej strony pozwala na prawdziwie holistyczne podejście do marketingu.

zobacz projekt

01.04.2011

Do Szwecji, tylko promami Stena Line!

Na wielkoformatowych nośnikach 12 x 4m oraz backlightach AMS, wyselekcjonowanych z mrówczą dokładnością w Polsce centralnej i północnej, rozpoczęła się właśnie zaplanowana przez nas kampania STENA LINE POLSKA. Kampania promuje połączenie promowe z Gdyni do Karlskrony w Szwecji i potrwa do końca kwietnia 2011. Cała naprzód!

zobacz projekt

« 1 2 3 4 5 6 7 »