News

04.02.2013

Mediafocus - pomysł i realizacja nowej strony galeriabaltycka.pl

Wirtualny handlowy pasaż, witryny sklepów kuszące najnowszymi kolekcjami i promocjami. Miejsce mocno w stylu fashion. Lekki, nowoczesny design - jak przystało na nowoczesne centrum handlowe w środku Europy. Taką wizją nowej strony www zaraziliśmy Klienta i doprowadziliśmy projekt do końca. Zapraszamy na galeriabaltycka.pl. W przygotowaniu wersja rosyjska strony.

zobacz projekt

01.10.2012

STENA LINE - making of

Ponad 40 godzin na planie | blisko 1500 zdjęć | 40-osobowy zespół zaangażowanych na 1000% osób, zarówno po stronie Klienta jak i ekipy wykonawczej | ponad 13 planów, w tym plenery w urokliwej Szwecji | fotograf: Marcin Biedroń | efekt: znów zadowolony Klient i świetny materiał zdjęciowy! Agencja reklamowa Mediafocus poleca się:)

zobacz projekt

10.09.2012

Mediafocus rozpoczęła współpracę z Zakładami Tłuszczowymi Kruszwica

Zadaniem Agencji jest wprowadzić na rynek HoReCa i cukierniczy nową markę tłuszczu do smażenia SOLFRYT (Zakłady Tłuszczowe Kruszwica). W przyjętej przez Klienta strategii komunikacji, Mediafocus wykorzystuje wieloletnie doświadczenie w komunikacji marketingowej na rynku gastronomicznym. Działania Agencji obejmą również kreację i przygotowanie materiałów promocyjnych dla nowej marki.

30.08.2012

Mediafocus dla Scandlines: nowe życie na rynku polskim

Zadaniem naszej agencji marketingowej było wzmocnić pozycję marki Scandlines na rynku w Zachodniopomorskiem i zwiększyć sprzedaż w drugim półroczu 2012.
Chodziło o nakłonienie osób dotychczas korzystających z połączeń promowych ze Świnoujścia do skorzystania z połączeń oferowanych przez Scandlines z Niemiec do Szwecji. Udało się! Kampania outoorowa zaplanowana i zrealizowana przez Mediafocus w połączeniu z działaniami Klienta w internecie przyniosła wzrost sprzedaży o ponad 250% w porównaniu z tym samym okresem w roku poprzednim oraz 8-krotny wzrost miesięcznej liczby wejść na serwis WWW w porównaniu z okresem przed kampanią.

02.07.2012

Stena Line wymiata w necie

STENA LINE POLSKA podjęła decyzję o przeprowadzeniu kampanii video na portalu YouTube - wykorzystano najnowszą kreację spotu TV autorstwa Mediafocus. W ciągu pierwszych 3 tygodni czerwca 2012 reklamę obejrzało 315 000 osób. Biorąc pod uwagę niechęć internautów do wszelkich form reklam oraz fakt, że obejrzenie filmu na YT wymaga pełnego zaangażowania odbiorcy taki wynik można zaliczyć do najlepszych w Polsce. Dla przypomnienia, kreacja filmu jest oparta na nowej strategii marki STENA LINE w Polsce, stworzonej przez Mediafocus.

zobacz projekt

16.06.2012

Do zobaczenia w kinie

Zaprasza Mediafocus... bo od dziś przed wszystkimi filmami na ekranach Multikina w całej Polsce rusza kampania STENA LINE. Kinowy spot reklamowy zrealizowany przez Mediafocus promuje rejsy wakacyjne i wycieczki po malowniczym archipelagu Karlskrona w Południowej Szwecji. Välkommen ombord, Vänner!

zobacz projekt

« 1 2 3 4 5 6 7 »