News

30.03.2014

Hines - otwarcie najnowocześniejszego: Centrum Biurowe Neptun

27 marca 2014 odbyło się oficjalne otwarcie Centrum Biurowego Neptun we Wrzeszczu. To pierwszy wysokościowy (86 metrów) i tak nowoczesny budynek biurowy w Gdańsku. Na zlecenie Hines, firmy działającej na rynku nieruchomości na całym świecie, dla oddziału w Polsce, byliśmy odpowiedzialni za media relations na wybranych etapach budowy inwestycji. Od kamienia węgielnego, przez wiechę, do uroczystej gali na otwarcie, naszym zadaniem było zapewnienie dużej frekwencji i zainteresowania ze strony lokalnych mediów oraz mediów ogólnopolskich związanych z rynkiem nieruchomości komercyjnych w Polsce. Dziękujemy za liczne publikacje i słowa uznania ze strony Klienta, widok z 18. piętra tego imponującego biurowca pozostawił w nas również niezatarte wrażenie:)

zobacz projekt

12.11.2013

Serwisy www dla AVIKO (retail) na rynku CEE

Na zlecenie Klienta przygotowaliśmy i uruchomiliśmy serwisy www.aviko.cz (Czechy), www.aviko.hu (Węgry), www.aviko.ru (Rosja), www.aviko.lv (Łotwa). Każda strona istnieje zarówno w lokalnej wersji językowej oraz w wersji angielskiej. Zadaniem Agencji przy tworzeniu tych stron na wymienionych rynkach było ich ujednolicenie i budowanie spójnego wizerunku marki AVIKO wśród konsumentów. Zrealizowane strony stanowią platformę do dalszych działań marki AVIKO w Internecie. Zakres prac po stronie Mediafocus to: określenie listy funkcjonalności serwisu, design, CMS, nawodnienie strony oraz hosting. Na ukończeniu są obecnie prace nad kolejnymi serwisami: na Litwie (www.aviko.lt) oraz w Estonii (www.aviko.ee).

29.10.2013

Kampania radiowa INTERDOOR

Na zlecenie jednej z Trójmiejskich agencji reklamowych, Mediafocus zaplanowała i zrealizowała w październiku ogólnopolską kampanię radiową marki INTERDOOR. To pierwsze na taką skalę działania tej marki, których celem jest zaistnienie w świadomości konsumentów oraz wsparcie lokalnych biur sprzedaży. Kampania objęła zasięgiem 2 stacje ogólnopolskie (RMF FM oraz P.R. III) oraz pakiet 28 stacji lokalnych i regionalnych.

09.09.2013

20-lecie GEA w Jastarni

Z okazji 20-lecia firmy GEA Refrigeration Poland Sp. z o.o., zajęliśmy się kompleksową obsługą konferencji i spotkania integracyjnego w Jastarni. W kameralnych wnętrzach hotelu Dom Zdrojowy, w upalny weekend wrześniowy gościliśmy pracowników firmy wraz z osobami towarzyszącymi, zaproszonych przedstawicieli współpracujących z GEA firm oraz zagranicznych gości z centrali firmy. Spotkanie było znakomitą okazją na bliższe poznanie się całego zespołu, wymianę doświadczeń oraz uroczyste świętowanie 20-tej rocznicy istnienia firmy na rynku chłodnictwa przemysłowego w Polsce. Oto jeden z maili otrzymanych od uczestnika konferencji "…kuchnia rewelacja, atrakcje też, muza to już w ogóle pierwsza klasa… Ale ja jestem szczery nawet jak prawda boli… także sorry, ale mam małą uwagę: nie mogło to trwać jeszcze jeden dzień ;)?" Będzie większy budżet - wszystko się uda załatwić:)

22.07.2013

Znów budujemy!

Mediafocus rozpoczęła współpracę z belgijską grupą deweloperską Willemen, która zaangażowała się w projekt kameralnego osiedla na granicy Gdyni i Sopotu. Zakres prac Mediafocus obejmuje strategię marki, w tym nazwę i identyfikację wizualną, stronę www oraz zarys strategii komunikacji, w tym koncept kreatywny dla marki. Pierwszy etap za nami - osiedle będzie nazywało się Vida Verde.

22.05.2013

Mediafocus lubi rybki!

Najpierw King Oscar, a teraz rozkręciliśmy już na dobre współpracę z kolejną firmą z branży rybnej - Paula Trans. Agencja Mediafocus odpowiada za wszystkie działania marketingowe tego Klienta pod marką Paula Fish. W pierwszym etapie współpracy stworzyliśmy identyfikację nowej marki produktów rybnych Paula Fish. Przygotowaliśmy również angielską wersję strony www.paulafish.pl na nowo pozycjonującą ofertę Paula Trans w krajach UE. Wsparliśmy debiut Paula Fish na międzynarodowych targach przemysłu rybnego w Brukseli (23-25 kwietnia, European Seafood Exposition ESE 2013, Bruksela, Belgia) w ramach czego przygotowaliśmy: stoisko targowe, materiały promocyjne marki oraz mock-upy produktów prezentujących możliwości przetwórcze fabryk należących do Paula Trans. Przed nami stworzenie stron internetowych na potrzeby rynków CEE oraz ich stała obsługa, w tym SEO. Dalszych planów nie zdradzamy:)

zobacz projekt

« 1 2 3 4 5 6 7 »