Case studies

Frekwencja 99%, cel sprzedażowy zrealizowany w 123%

Program motywacyjny Aviko Mundial

Klient: Aviko Polska
Zadanie: stworzenie programu motywacyjnego dla sił sprzedaży dystrybutorów
Cel: wzrost sprzedaży w okresie sezonowego szczytu sprzedażowego
Target: siły sprzedaży dystrybutorów
Rozwiązanie: program motywacyjny „Aviko Mundial”. Aviko Mundial został stworzony dla niezależnych firm, które tworzą siły sprzedaży dystrybutorów Aviko Polska. Motyw przewodni programu, katalog nagród i nagroda główna zostały oparte na piłce nożnej - dziedzinie idealnie dopasowanej do segmentu docelowego.
Efekty: frekwencja / zgłoszenia do udziału w programie 99%, sprecyzowany przez Klienta cel sprzedażowy osiągnięty w 123%, poprawa relacji z dystrybutorami, ROI powyżej planowanego.

Zasady programu oparliśmy na znanych regułach turnieju piłkarskiego. Na początku, utworzone drużyny rywalizowały ze sobą wirtualnie - strzelając gole swoim przeciwnikom dzięki osiąganej odsprzedaży. Najlepsi zmierzyli się już na prawdziwej piłkarskiej murawie. Siły sprzedaży – jak na zawodowców przystało – szereg meczy rozegrały w profesjonalnych, drużynowych strojach, a świadkiem ich popisów był stadion Amica Wronki. Częścią sportowej rywalizacji było pełne emocji kibicowanie, podczas jednego z topowych spotkań polskiej Ekstraklasy.

zobacz projekt

« 1 2